Wednesday 31 July 2019

7 CARA MENJAGA PELANGGAN, AGEN DAN STOKIST ANDA


Jika anda adalah seorang peniaga, pelanggan, agen dan stokis adalah pihak yang perlu diberi perhatian. Mereka ini berharga untuk anda. Oleh itu, dapatkan kesetiaan mereka dengan penghargaan.


Berikut adalah 7 cara yang anda boleh lakukan untuk menunjukkan penghargaan anda kepada mereka.

1. Kotakan janji atau tawaran yang anda pernah janjikan
2. Ucapkan tahniah kerana memilih untuk berurusan dengan anda
3. Kirimkan ucapan penghargaan kerena membeli dengan anda
4. Sentiasa menghubungi mereka untuk mengetahui masalah berbangkit
5. Beri ganjaran, hadiah ataupun menjemput mereka ke jamuan makan malam
6. Kirimkan khabar-khabar gembira kepada mereka
7. Beri tindakan susulan di luar jangkaan mereka

No comments:

Post a Comment