Saturday 21 January 2017


5 Kelebihan BISNES Di Facebook


1. CUSTOMER


NDA paya lg bersusah payah mencari pelanggan...WHY? yala....kan sudah sedia ada dlm FB. Lagipun majoriti kita knal kan...na...easy...build trust pun senang...geng2 banyak kan.... jom2 promote!
2. ANYTIME

NDA payah juga buat laman web yang tpaksa pakai modal bsar2 dan perlukan masa yg lama utk siap. Anytime ja buli promote dlm fb...Tapi, jgn juga 24 jam la...amboi..... 
3. FACEBOOK PAGE

BUKA ja Facebook Page, masukkan data bisnes kamu, ala..simple2 seja...nda sampai 5 minit suda siap...tadaaa! Ba, apa lagi....terus mempromosikan dengan kawan-kawan kamu... Pg kamu like ni https://www.facebook.com/OrganicPeaceSabahHQ/
4. FB ADS


Facebook kan ada (FB Ads). Ini utk kemudahan pengiklanan yang akan memaksimakan lagi hasil jualan. Iklan FB Ads boleh disambung terus pg Facebook Page. Ada kos ka ni? Ya, ada...tp simple2 ja ba...kalau bru beginner, kasi ja letak murah2 dlm RM3 ka....kalau pro, kasi ja letak RM 3 juta. ha.... satu dunia nampak iklan kamu! sampai sonoooooo kutub utara dan selatan!
5. TREND

Skg bisnes semua online kan... Na... kalau mau berbisnes, mesti tau trend ini dan gunakan peluang ini untuk mengembangkan lagi perniagaan di facebook. kalau bisnes kecil2 pun x hal...ok saja! sambil2 bersosial dgn kwn2, buli juga gunakan utk bisnes santai2, ada juga hasil!

JADI?

Na.... ada suda idea? Kalau masih lagi tercari2 bisnes santai, relax2 tapi menjaga income lumayan, mari la join TEAM ORGANIC PEACE SABAH... GOOD LUCK!!!



Kasi ja whatsapp sama ni number , cepat2 tau!

🚩0168348605
🚩0168348605
🚩0168348605

No comments:

Post a Comment